آموزش نرم‌افزار AnyDesk برای استفاده در نصب از راه دور آهو 
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
نويسندگان
لینکستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزشگاه هوشمند (آهو) و آدرس ahoosystem.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در این پست با شیوه‌ی استفاده از نرم‌افزار مفید و کم‌حجم AnyDesk آشنا خواهیم شد. این نرم‌افزار جایگزین بسیار خوبی برای نرم‌افزار شناخته‌شده‌تر TeamViewer است. به کمک این نرم‌افزار به آسانی از راه دور می‌توانید به محیط دسکتاپ یک کامپیوتر دیگر دسترسی پیدا نمایید. به وسیله‌ی AnyDesk تیم پشتیبانی و فنی قادر خواهند بود برای کاربرانی که در نصب و راه‌اندازی آهو با دشواری مواجه باشند؛ برنامه را بر روی کامپیوترشان نصب کنند. تنها نکته‌ی مهم در این موضوع و پیش از پرداختن به آموزش استفاده از AnyDesk، زمان‌بندی دقیق و تعیین تاریخ و ساعت مشخصی است که این کار صورت گیرد که کاربران ارجمند می‌توانند از طریق ربات و با زدن دکمه‌ی جدید «نوبت‌گیری نصب آهو»، اقدام به تعیین تاریخ و ساعت دقیقی برای این کار نمایند.

اکنون روش کار استفاده از AnyDesk:

1-  دانلود و سپس نصب نرم‌افزار AnyDesk که به صورتی بسیار ساده و بدون هیچ پیچیدگی و نکته‌ی خاصی در چند ثانیه انجام خواهد شد.

2-  پس از نصب و با کلیک بر آیکن نرم‌افزار، پنجره‌ای مشابه تصویر زیر ظاهر می‌شود:

 

در گوشه‌ی بالای سمت چپ پنجره‌ی نرم‌افزار، دو فیلد دیده می‌شود که اولی This desk بوده و حاوی کدی است که مختص به دسکتاپ شماست و فیلد دوم نیز با نام Remote Desk برای دسکتاپ طرف مقابل شماست که قصد دارید از راه دور آن را در اختیار داشته باشید و طرف شما می‌بایستی که کد مربوط به دسکتاپ کامپیوتر خود را برایتان فرستاده و شما آن را در فیلد پایینی وارد نمایید. هنگام شروع عملیات نصب توسط تیم پشتیبانی، شما لازم است که کد فیلد دسکتاپ خود (فیلد بالایی که با علامت فلش مشخص گردیده) را برای تیم پشتیبانی ارسال نمایید که آنها کد مربوطه را در فیلد پایینی نرم‌افزار AnyDesk خود وارد کنند و بدین ترتیب (پس از کلیک شما بر گزینه accept در هنگام کانکت شدن) آنان قادر خواهند بود از راه دور اقدام به شروع عملیات نصب نرم‌افزارهای پیش‌نیاز آهو و خود آهو نمایند.

3-  ناگفته پیداست که لازم است از قبل آهو و دیگر نرم‌افزارهای لازم را دانلود کرده و در پوشه‌ی مشخصی ذخیره کرده باشید که پیشنهاد می‌شود این پوشه در دسکتاپ قرار گرفته باشد.

4-  ضروری است درایو C و همچنین درایو D شما به اندازه‌ی کافی فضای خالی برای نصب و قرارگیری بانک اطلاعاتی داشته باشد. حداقل حجم مورد نیاز در درایوC  برای نصب برنامه 100مگابایت و حداقل حجم مورد نیاز در درایو D برای قرار دادن بانک اطلاعاتی آهو نیز 100مگابایت است که البته بایستی توجه داشت که به تدریج با وارد کردن اطلاعات در برنامه، حجم بانک اطلاعاتی نیز افزایش یافته و در نتیجه فضای هارددیسک بیشتری را در درایو D نیاز خواهد داشت.


برچسب‌ها: سیستم جامع آموزشگاه هوشمندآهوAnyDeskآموزش
[ سه شنبه 16 آبان 1396 ] [ ] [ Ahoo Admin ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

این وبلاگ به منظور سهولت پیگیری موضوعات مرتبط با سیستم آموزشگاه هوشمند (آهو) از طریق اینترنت داخلی (اینترانت) ساخته شده است.
امکانات وب